julkalendern dag 24: berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden.

har skett:
1) julbordsknytis hos malin
2) häng m brita och ulrika i hytten på finlandsbåten
3) julfika med johanna hemma hos mig

kommande:
4) julafton med familjen
5) besök och övernattning av storasyster med familj
bubblare: middag m hjördis. om vi hinner få till det i december…

december är en rätt rutten månad om det inte vore för julen. i princip har allt kul jag gjort varit relaterat till julen eller till att många är lediga kring julen. jag röstar för att julen ska vara hela månaden. alternativt att jag får gå i ide. det är ok om besked om vilket det blir dröjer till nästa jul. jag överlever.

2 thoughts on “julkalendern dag 24: berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden.

  1. we made it! dessutom måste vi planera in två gånger till innan mars och se resten av utställningen. gärna också innan stadsmissionens utställning försvinner.

Kommentera

