jag har fikadate:at idag. det gick bra. tror jag.

jag har varit på dejt idag. på en fikadate med en riktig person som jag hittat på internetz. en som kan prata, skratta, avbryta mig (såsom jag honom) när jag säger ngt och han bli ivrig att svara, som kan se mig i ögonen utan att behöva vika bort blicken, som verkar läsa saker, vara intresserad av sånt som händer i världen, som var lugn och liksom varm. jag var så nervös för att jag inte skulle känna igenom honom när vi skulle ses men jag visste på en gång när jag såg honom på 100 meters håll att där stod han. sen promenerade vi, pratade bort tre timmar på kafé tills han behövde gå och vet ni: jag tyckte om honom. håll tummarna för att det var ömsesidigt, ok!?

5 thoughts on “jag har fikadate:at idag. det gick bra. tror jag.

      • nej inte tänka så! och jag är sjukt nyfiken på vem den här killen är och vad som kommer hända nu. 🙂 kramen.

  1. glad för dig! har bara jättesvårt att få ihop detta med vad vi pratade om typ en vecka innan… 😉

    • och här sitter jag med mitt guldfiskminne och tänker: vad var det månne? konstaterar sen att jag är en vindflöjel, apparently. 🙂

Kommentera

