i need to get over myself.

ok, jag gjorde precis ngt dumt. jag loggade in på dejtingsajten och såg att killen jag ska dejta imorgon (promenaddejten) hade varit inloggad idag. direkt började mina tankar snurra och jag tänker en massa fult och dumt och jobbigt och är helt plötsligt inte alls glad för att vi ska ses imorgon.

och vet ni: det är inte så att jag, efter en stund, kan tänka lite mer rationellt, för det kan jag. men det är så drygt att de där känslorna, tankarna, som är irrationella, ens kommer. de tar så mkt energi och lägger en blöt illaluktande filt på allt. och hallå: du loggade ju själv in där, eller hur. ja, men än sen då? tänker jag likt en tonåring. sen säger jag till mig själv: titta tillbaka på förra inlägget liksom. hohooo? är det ngn som är vaken i mitt huvud.

tydligen inte. jävla skit.

jag önskar att jag var lite mer cool och inte så bekymrad för vad en person som jag träffat en gång pysslar med om kvällarna. i need to get over myself. nån som vet hur man gör?

2 thoughts on “i need to get over myself.

  1. ingen aning, som vanligt. en tänker alldeles för mycket, helt enkelt. och för negativt. det är iaf jag expert på att göra. livsfarligt.

    kramen!

    ps. vill veta hur det gick på dejten!!

    • ja, för mycket och det myckna har en alldeles för negativ dragning. men iaf: dejten gick bra! det blir en tredje imorgon. wihii! 🙂
      kram.

Kommentera

