come hither.

jag ska på dejt idag igen och har en plan på att köra den här come hither-moven. alltså jag menar bara: vem kan inte bli helt förförd av detta?

och om ni undrade: det är alltså promenaddejtkillen som ska föräras med en tredje dejt. wiihaa! jag har tänkt ut en diabolisk plan som börjar med matiné och slutar med hångel. genialskt i all sin enkelhet, inte sant?

dejt nr 2 var i onsdags då vi sågs hemma hos honom och lagade middag. efter middagen hängde vi i soffan. efter en stund hånglade vi. han kysste mig så att jag fick rysningar. flera gånger. så därav min agenda för idag. jag vill ha rysningar igen. de är beroendeframkallande.

3 thoughts on “come hither.

Kommentera

