onsdagmiddag, nu igen!

imorgon ska jag träffa promenaddejten igen. det är ju onsdag och förra onsdagen blev så bra så vi ska äta onsdagsmiddag tillsammans igen. wihii! den här gången behöver jag dessutom inte göra ett dyft utan bara dyka upp. mat, dricka och allt sånt skulle han fixa. eventuellt kommer jag att avkrävas på en ryggmassage men hey, det kan jag nog kollra bort hur enkelt som helst.

det går bra nu.

ps: jag tänker att jag ska sova över. dilemma: fråga direkt nu om det går bra eller helt fräckt packa med mig en väska med grejer?

3 thoughts on “onsdagmiddag, nu igen!

  1. i say: packa diskret väska som kan passera som handväska. ta med något ombyte till jobbet i morgon som lämnas kvar till torsdag.

    • men oh, smart där m ombyte på jobbet. så ska jag göra. då funkar ju en lite större handväska för necessären. tack!

Kommentera

