det finns liv i mig. lite.

ja, idag har jag börjat jobba igen. jag är nog typ frisk nu. och precis så trött som jag var på att vara hemma i typ torsdags och fredags, precis så trött var jag på att gå upp tidigt om morgonen redan i morse. den första dagen jag behöver stiga upp tidigt på en vecka.

sen satt jag där på jobbet och undrade vad det är jag egentligen gör där. kom inte på nåt kul. och det verkade inte som det gjort nåt värst att jag hade varit borta. skönt och en smula irriterande.

sen skrev jag lite mail, trollade fram ett par visiobilder, klistrade in dem i en power point-presentation som jag mailade till en stackare, testade ett fel och hittade ett annat, var på möte och mailade tullverket.

mkt upphetsande.

nu ska jag koka te och titta på girls.
sen vet jag inte.

behöver nya tv-serier att titta på. förslag någon, pretty please?

ps: mina träningsbyxor har kommit. jag vill träna. kan dock inte det pga tbc-hosta. hmpf.

One thought on “det finns liv i mig. lite.

  1. skönt att du är på benen igen, trots hosta och trötthet! hoppas du kryar på dig helt så snabbt som möjligt!

    jag vill också ha nåt nytt att titta på. trots att jag knappt hinner med de serier jag redan följer..

    kramen! ❤

Kommentera

