och där gick en vecka.

vilken skitvecka egentligen. tisdag jobbade jag till 20. kom hem och drösade ner i soffan. hasade mig till sängen och somnade. torsdag blev jag sen igen. repeat på den kvällen. har varit stressad, knappt hunnit träna, inte prata m vänner. en förlorad vecka liksom. och jag gillar det inte. därmed inte sagt att alla dagar behöver vara fantastiska men lite mer än att vakna-äta-jobba-äta-sova tycker jag att jag är värd.

så nu ska jag ge igen genom att bo på hotell här i huvudstaden tillsammans m två godingar från vässan. och sen det snart ny vecka och då tänker jag hänga m pappa, pilla mig i naveln, ta sovmorgon varje dag, äta frukost i sängen, promenera, värma nyllet i solen och åka till vässan och krama på syskonbarnen.

ja, helt enkelt ge den vecka som varit ett fett jävla finger.

det kommer att bli så bra.

Kommentera

