denna ovärdiga ångest.

jag har ångest för att det är arbetsdag imorgon. och jag tycker att det är onödigt och dumt av mig men dessvärre är jag tydligen en irrationell och inte helt kontrollerbar varelse så jag har inte lyckats bli av med den. gaaah! jag vill ha KONTROLL.

ångesten har inte dämpats av choklad. ej heller av träning. ej heller av frisörbesök. ej heller av tupplur. eller av matlagning. eller av första avsnittet av S3 av game of thrones. och jag bara undrar:

vad vill du ha av mig?

svaret: huvudvärk. tack so fucking much.

mvh
sur

ps: imorgon har bäst i att vara en bloody annan dag annars blire synd om mina kollegor.

Kommentera

