rapport.

jag lever. på riktigt.

det är sol på min balkong nu och då ser det ut så här där:
IMG_2215

sen blir jag hungrig av solen och då gör jag bananglass som ser ut så här:
IMG_2217

och sen läser jag tidningen och tänker att äntligen har det hänt när jag läser det här:
IMG_2196

och imorgon är det måndag igen men vet ni vad: jag har inte ångest inför det. jag SER FRAMEMOT DET för vi gör så roliga saker på jobbet just nu. galet.

ps: jag har lagat pulled pork idag. det är typ världens enklaste maträtt för den som inte är vegetarian och inte har bråttom. laga!

Kommentera

